Real'den balamak super birsey ama taraftarlari manyak biraz galiba.... hic birseyi begenmiyorlar 5-0 yeniyorum adamlari memnuniyetleri yarisindan biraz az oluyor bende sinir oldum.. ikinic ornek ben sampiyonlar liginde gruptan cikmayi garantiliyorum son maca gencleri koyuyorum berabere kalsam adamlar nerdeyse ipi salandircaklar madrid ortasinda :D
ama neyse Basarilar........