TuNdRaLoWeR İşte sizlere bir kaç örnek,şu aralar çok pack çıkartacağım ancak kararsız kaldım,yaptıklarımdan örnekler göstereyim,sizlerin görüşlerine göre güzel bir pack çıkartabilirim; Matias Delgado Cassio Lincoln Bobo Tuncay Şanlı Uğur Boral
D.V.S 7 Sıkıyorsa Cut - Out yap bakıyım.:p:) Şaka bir yana Delgado ve Tuncay'ın kini beğendim, ikisinden birini yaparsan çok iyi olur.:)
Volkankose33 Rounded ve M-Style çok güzeldir Eren.Ama onları sonra yapman daha iyi olur ve bu aralar Polaroid ile çalışırsan çok güzel facepackler yapacağını düşünüyorum.
TuNdRaLoWeR Polaroid üzerinde gelecek günlerde çalışmalara başlayacağım, @Drogbaba=Yapmamam için bir sebep yok:)
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Polaroid üzerinde gelecek günlerde çalışmalara başlayacağım, @Drogbaba=Yapmamam için bir sebep yok:) teşekkür ederiz face pack larını bekleyeceğiz
girax ya beyler bonus kafa lincoln ü süper bi şekilde yaparsanız çoook sevinirim lütfen msn girax_08@hotmail.com plzzz