Bence kesinlikle yanlış düşünüyosun, ben kendimi taktik konusunda çok başarılı bulduğuma inandığım için bir çok taktik denedim ve aralarında o kadar fark war ki, temel farklılıkları söyliyim sana pas yüzdesi ortalar şutlar bunlar o kadar önemli ki, özellikle güçlü bi rakip karşısında zayıf bi takımın sahadaki dizilimidir maçı getiren maç konuşmasıyla birlikte. Ben cm 99/00 sezonunda beri fm oynuyorum ve şundan eminim ki, fm 2006 ya kadar hemen hemen bütün serilerde kilit bi taktik wardı, sanki oyunun hilesi gibi, fakat son serilerde bu şekilde hiçbir taktik yok. Son bi örnek, Real Madrid le oynarken forum a yolladığım iki taktik war, onlardan birini kullandığımda her takıma fark atmama rağmen barcelona dan fark yiyebiliyorum, diğerini kullandığımda Barcelona yı rahat devirip çok küçük takımlarla 0-0 berabere kalabiliyorum. Sayısız örnek var şu anda kafamda fakat konuyu dağıtmak istemiyorum. Diğer arkadaşların düşünceleri de önemli tabi.