Neo Fake atarak geçebilirsin. A tuşuna basılı tutarken S ye basarak. Ya da D tuşuna basılı tutarken yine S ye basarak. Seri yapman lazım ama.
furky44 Orjinal Mesajı Yazan: Neo Fake atarak geçebilirsin. A tuşuna basılı tutarken S ye basarak. Ya da D tuşuna basılı tutarken yine S ye basarak. Seri yapman lazım ama. kardeş ikisine (as)(sd) birlikte basman lazım basılı yutarsan top fıy tribüne!:D
Neo Sonunu görmedin herhalde elini çekmeden yapıcak seri şekilde. sd yaparsan da fake olmaz bir kere :)