m.ikbal http://img373.imageshack.us/my.php?image=arsenal0809frmadq0.jpg 2-3 takımın feynoord-schalke-dortmurt:p gibi takımların da 08-09 formaları var isteyenler için resim koyabilirim:cool:
m.ikbal http://soccercenter.net/forum/konu/107215/surusuyle-takimin-2008-09-formalari-forma-yapimcilari-icin ""_professional_"" arkadaşımız resimlerini de koymuş ben onlarıda öneririm okadarını bulamamıştım elimde 2-3 tane vardı Bİ BAKIN İstERseniz;)