bende fifa manager 08 var ilk sene zar zor sıkıla sıkıla ivan ve fredman diye futbolcular aldım.
ikiside cf
taktik 3-1-3-2-1
3 cd
1 dm
1 cm 1 rm 1 lm
2 cf
1 st
takım ful hucul ve ful defans oynuyor.
neyse son bir maça kadar ligin zirvesinden kopmadım 3 ncü olrum diyorken 2 nci yenildi bende yendim avarajla puan puanyken ikinci oldum ve şampiyonlar ligine gittim. şampiyonlar ligine gidince bütçen ilk seneye göre dehşet artıyor. hemen st olarak fonseca yı aldım bence süper bir futbolcu olmaz böyle birşey şut gücü 90 süper vuruyor birebirde asla affı yok bu sene 4 ncü sezonum chalse ile yarı finalde karşılaştık ilk maç 2-2 kendi sahamda kaldım bir tanesini fonseca attı. deplasmanda 1-0 yendim yine fonseca 27 yaşındaydı galiba aldığımda şuan yaş 31 hala süper her sene sonunda yılın ilk 11 ine giriyor.