furky44 kardeşlerim benim ekran kartım düşük,bu yüzden pes 2008 zevkinden mahrum kalıyorum.nolur şuna bi yama mama bişi yapın ya!
3mr3_08 Orjinal Mesajı Yazan: tuki07 öle bi yama olur mu ya sen en iisi yeni ekran kartı al bncede:D:D
tuki07 Orjinal Mesajı Yazan: furky44 valla baba hem 8.sınıfım hem mat.4 hem de para yok at parayı aliim o zaman ramazan bayramını bekle para toplada al bi 512 mb ddr2 başka çaresi yok:)
3mr3_08 Orjinal Mesajı Yazan: tuki07 Orjinal Mesajı Yazan: furky44 valla baba hem 8.sınıfım hem mat.4 hem de para yok at parayı aliim o zaman ramazan bayramını bekle para toplada al bi 512 mb ddr2 başka çaresi yok:) ewt :)