RQuaresma7 Manisaspor için yorum yapabilirmisiniz bi kaç taktik önerisi ve oyuncu önerisinde bulunabilirimisiniz??butcem 1.2 şu anlık..şimdiden teşekkürler ve ayrıca açtığım yanlıs konulardan dolayı özür dilerim.:( Umarım bu da kilitlenmez..:)
blufstar Orjinal Mesajı Yazan: FяэєZілG_вĿσш FM 2007 Bölümüne FM 2008 incelmesi istiyosun.Yanlış yere açmşın konuyu. ewt konu yanlis yerde
Ottoman Konuyu FM 2008 bölümüne açarsan daha rahat cevap bulabilirsin.Ayrıca hangi db de oynadığınıda söylemen lazım( 8.0.0 , 8.0.1 ,8.0.2 ).Ve kaçıncı sezonda olduğunu vs.