Kesinlikle katılıyorum!
Hiçbir şekilde plan, program, düzen olmadan oynuyor takım.Bu olamaz, olmamalı..Millî takımımız böyle oynamamalı.
Hamit Altıntop çıkmış, "Çok rahatım, çok iyi takımız..Finale kadar gideriz..Eksikliklerimizi gidereceğimize inanıyorum..gibisinden..Final oynarsak kimse şaşırmasın.Çok iyi bir takımız..."Bunun gibi herkes benzer konuşmalar yapıyor...Bence hikaye..
Böyle olmaz...Karambole oynuyoruz Allah ne verdiyse..Biraz kıpırdanırsak, 1-2 oyuncunun bireysel çabasıyla şans golü olursa oluyor..Hele savunmadan bir oyuncunun çıkıp forvetin dahil olması, tam bir felaket!Oysa ki Slovakya maçındaki en azından savunma anlayışımız, takım tertibi, disiplini daha iyi idi.Umut veriyordu..
2002den bu yana 6 senedir bu takım aynı, 1 adım ileri gidemiyor.Oyuncular aynı, oyun yapısı aynı..Mücadele eksikliği, disiplinsizlik hep aynı..Umut vermiyor, keyif verecek bir futbol oynamıyor.Artık birşeylerin değişmesi gerek.
Yine de temennim, inşallah bu olumsuz durumlar yalnızca hazırlık maçları ile sınırlı olur, şampiyonada bambaşka bir "takım" olgusu içerisinde keyifli mücadelelere tanık oluruz.