7cristiano ronaldo7 Arkadaşlar yabancı kontenjanından dolayı ve forvette çok daha kaliteli bir oyuncu için Kezman'ı sattım.İlk sene ve bütçe iyi değil.Kezman'dan daha yararlı olacak ve gerekirse bana maç kazandırabilcek oyuncular biliyormusunuz?Ayrıca Arshavin ve Vagner Love olabilir eğer daha iyisi varsa söylermisiniz?Şimdiden sağolun.
goksel_src bn 2. sezonda marcus berg i aldım ii gol atıo bide tavsiyem lulinha kesnlkle al bn 4-2-3-1 ile oynuorm lulinha 2 maçta 4 gol attı daha 2 maç yaptm onla:D
ahmetduran bence hepsinde iyisii işte takımları nihat kahveci(vilereal) adebayaor(arsenal) sergio aguero (atletico madrid)
Ronaldinho 80 Türk Olarak: Tevfik Köse,, Nihat Kahveci Yabancı Olarak: Bogdan Stancu,, Toto Tamuz,, Jo,, Vagner Love,, ayrıca Huntelaar'da olabilir..
Lavezzi kardeşim bu oyuncu da süper bişi bnm nerdeyse her maçımı kazandırdı:goran pandev süper ama hmn almalısın yoksa chelsea gibi devler kapıyor