emo_love **vallhaa hakketten nasıll yapılırr bende öğrenmek istiyomm...değiştireymiyom yaa ne logosunun nede formasını nasıı yapcazz bii yardımıı olsanızzz**
emo_love yaaa soccercenter bilen bi adam yokmuuuuuuuuuuuuuu yaahuuu bi 5 dk. alır lütfen yaaaa vallhaa buraya bilen geleseye kadar ben buraya cevap yazmaya devam etcem cok istiyom bunu ben ya kesinlikle öğrenemem lazımm:confused:
khabus en kolay yoldan kitserver la yapabilirsiniz forumda yuzlerce calisma var bu konuda arat bulursun
emo_love **ne pasfan editörü ya onda olmuyo lisanlı takılmarın amplemler ve formalarını değiştiremiyosun yaa....allahım yaa nesee yaa bekliyeylim acelemiz yok belkim bilen birisi cıkcaktırrrr...:rolleyes: **