Arkadaşlar herşeyi baştan özetleyeyim isterseniz.
Oyunu bir çok kez sildim (hatta reg kayıtlarını bile temizledim) yükledim üstüne hiç yamada yapmadım.
Bilgisayarımın kasmasına imkan yok ( C2D E8400, 2 gb ddr2 ocz reaper, zotac 8800gt amp)
klavyemide değiştirdim başka klavye ile denedim..
oyunda 10 gün öncesine kadar sorun yoktu.... ve aynı dosyalardan kurdum farklı bir yerden değil....
problem hala geçmiyor....