frknsakal duzenli olarak fm oynabılecek yada oynayamadıgı zamanlar ıcın takımının taktıgını sabıtleyıp asıstan menejerıne bırakabılıcek ustalıkda arkasların dıkkatıne...2lig b den baslayan coklu lıgler yapılmasını onerıorum???ılgılenenler???
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: serqinhoo bana hamachi üzerinden fm oynama nasıl oluoo açıklaya bilirseniz sevinirim:) All kardeŞŞ. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=95148&pagenumber=1&perpage=10