Asistan managera u20 takımımı teslim ediyorum ama diyorum ki benim taktiklerimi kullan yok arkadaş adam bildiğini okuyor.Saçma sapan adamları çıkartıp oynatıyor benim gelecek vaadeden gençleri yedeğe bile almıyor.Bunu nasıl ayarlayabilirim manager settingsten use current match tacticsi seçtiğim halde kafasına göre kadro çıkarıyor.