Orjinal Mesajı Yazan: smpgfb
PES 2009′da Turkcell Super Lig olacak fakat ismi farklı olacak ve takım isimleri de farklı olacak.Tabi kesin değil sadece söylentilerden ibaret…
Nerdeee o günleerrr...Tek olsunda ligin,takımların,futbolculara kadar hepsinin ismi yanlış olsun. Gerçek özelliklerle oynardık ne güzel. Hemde her oyuncunun en azından saçı başı düzgün olurdu. Yamalarda futbolcuların özellikleri uçmuş gidiyor. Yamalarda bi bakıon mor saçlı, turuncu saçlı herifler var türk takımlarda... :D