blufstar sevillayla maç yabiodum ilk yari 2-0 magluptum herlade dedim fark atar bunlar bana ikinci yariyi izlemedim dondugumde hem 3-2 olmus hemde kalecim Robert Green gol atmisti:S
_Mokoena_ 1. Konu yanlış yerde. 2. Kalecinin gol attığı maçlar çok nadirdir, tebrikler. 3. Skin hangisi?
_Mokoena_ Kariyer Hikayeleri altındaki Kadrolarınız ve Başarılarınız a ya da Genel Tartışma'ya. İnceleme bölümünde oyuncu & takım incelemeleri yapıyoruz...
blufstar Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Kariyer Hikayeleri altındaki Kadrolarınız ve Başarılarınız a ya da Genel Tartışma'ya. İnceleme bölümünde oyuncu & takım incelemeleri yapıyoruz... tmm saol söledigin için
Ronaldinho 80 Sevilla böyle salaklıkları çok yapıyo bi keresinde FB deydim eleme ilk maç ispanyada 4-2 sevilla yendi. Kadıköyde rövanşta 1-0 öne geçtiler ama ben 5-1 yendim..:D