SeHZaDe005 içinde bir sürü program var ama nasıl ve hangisini kullanacağımı bilmiyorum...örneğin ben A,B,C liglerinden birini türkiye ligine çevirmek kadroları yenilmek falan istiyorum...bunlar için hangi programı kullanmam lazım...işte içindeki klasörler...
gangster58 graphics editor formalar icin optionfile tools isimler kadrolar icin pes stadium...stadlar icin