10_delgado_10 Hepsinden yapıyoruz.08-09 formaları çıksın onları yapcam.07-08 formalarını yapmayı düşünmüyorum.
esadowic ben kendi fikrimi söliim.sadece formanın ön ve arka tarafını yapıp bide çorap flan yapıp forma yaptım diosun.logolara filan da önem ver.daha fazla ayrınıtılı yap formaları.
betton Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 Malatyaspor: bu yaptığın malatyanın 40. yıl forması yanlış hatırlamıyosam fantezi değil dimi?