hani kendi resmini çekip oluşturduğun futbolcunun yüzüne koyabiliyosun ya.işte çektim ve onu futbolcunun suratına koydum.ama benim suratım(çektiğim resim)futbolcunun suratına tam uymuyo,küçük geliyo.(bu arada aynı yaştayız.bende forumda en küçüğüm sanıyodum,meğer yaşıtım varmış.)