10_delgado_10 Olur diye duydum ama bilmiyorum.Bence kesin bilgi almadan FIFA 07'nin spikerini FIFA 08'e yükleme.
osi_alex Bencede **Formaci_Fifaci** Katılıyorum. Bu arada konu başlığını düzelt herkez içerde türkçe spiker var zannedebilir. Mesela fifa 2007 tr spiker fifa 2008 e olurmu yaz. ((Sakın yanlış anlamayın arkaadaşım kötü bir niyetim yok bilgi için dedim)
Neo Orjinal Mesajı Yazan: ugurinnek ARKADAŞLAR FİFA 07 NİN SPİKERİ O8 E OLURMU Spiker olur ama tam uyumlu çalışmaz audio klasörünün yedeğini al her ihtimale karşı. Konu başlığını düzelt ve Tamamı büyük harflerden mesaj yazma. Forum kurallarına göre yasak çünkü.
uA.furkan Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 Melih abi ne demek istiyorsun? anlıyan anladı neyse bende denicem bakalım inşallah olur
10_delgado_10 Neyini anladınız kardeşim.FIFA 08 Spiker konusuna şampiyon belli oldu yazmış.Ne demek bu?