ERNESTE arkadaş lar ben çatışöalı bir oyun istiorum crysis in ada değilde şehirde geçen e benzeyen bir oyun bilionuzmu 2-3 tane adam olacak onları yönetmek istiorum varmı bide lost oyunu güzelmi
ERNESTE bandobras sende ps 3 veya 360x box varmı 2pcye çıkmassa ilk seni boğacam :D :D sonra rock. stüdiolarını basacam ŞAKA HA