arkadaşlar bildiğiniz üzere pes 2008 de istediğimiz takıma istediğimiz stadı alabiliyoruz ama fifa 08 de ben bunun yolunu bulamadım örneğin manager modunu oynuyorum ama benim takımımın kendi seçtiğim stadda oynamasını istiyorum acaba bunun bi ayarı var mı