maksimusss arkadaşlar master ligde yaşını dolduran oyuncular oyuna tekrar 17 yaşında falan başlıyolar bende 37 yaşında bir oyuncu var bu oyunvu oyuna tekrar 17 yaşında başladığında bendemi oluyor yoksa serbes mi kalıyor
Mwst21 boşta oluyo güyaa senin o yeteneği tekrar keşfettmen gerekiyo çünkü 17 yaşındayken özellikleri düşük oluyo senin oynatıp forma şansı verip tekrar eski özelliklerine getirmen lazım oda 24-25 yaşına kadar sürüyo