Gencteamsah Yaa arkadaşlar inegölspor karıyerı actım fakat aldıgım oyuncuları oynatamıyom cunku secılı değiller s.ligde gibi sağ altta seçme seçeneğide yok aldıgım oyuncuları oynatamıyom