ne müthişi ya forma güzel değil bence ben fenerbahçeli olduğum için demiyom türk takımı olrak ele alınca olmamış farklı gibi gözküyo ama değil !
1-) Fenerbahçe ve beşiktaş (bazı takımlarda) kendisinine son 2-3 yıldır font yaptı öle gidiyo ama Galatasaray habire değiştiriyo font u bence bi sabit kalsa ii olur artık
2-) bence bu galatasarayın 2008-2009 formalarından alternatif forması olucak
Eek için Teşekkürler ;) Pesli Günler..