Arkadaşlar bu oyunu kaç senedir oynarım ben böyle bir şey görmedim.Gece oyunumu saveledim sagabh kalktım oyunu load ettim fikstüre girdim fikstür yok!!!Daha doğrusu fikstür var ama aralık ayına kadar oynadığım maçları gösteriyor ben nisandayım.Diğer bütün liglerde takımlarda aynı sorun var ve hayat durdu.Ne maç yapılıyor ne transfer boş boş günler geçiyor continue yapınca...başkasının başına böyle birşey geldimi yeni oyun açınca normala dönüyor ama kayıtlı oyunumda böyle..o kadar emek verdim zaman harcadım olan şeye bakın..bunun çözümü var mı