crdsa Bana da öyle oluyor. Büyük ihtimalle virüs var, ve bu RAM veya İşlemci sorununa neden oluyor. Devam et de geç :)
Neo Script hatasıymış bu sorun. Reklamlardan dolayı olabilir büyük ihtimalle. Şöyle bir çözüm buldum işinizi görür belki. firefox adres satırına 'about:config' yazın.Daha sonra dom.max_script_run_time yazan satıra çift tıklayın 20000 yazın
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: Neo Script hatasıymış bu sorun. Reklamlardan dolayı olabilir büyük ihtimalle. Şöyle bir çözüm buldum işinizi görür belki. firefox adres satırına 'about:config' yazın.Daha sonra dom.max_script_run_time yazan satıra çift tıklayın 20000 yazın Ohe bee geçti:) Sağol Habip abi.