_Mokoena_ Transferler güzel. Abdullah Avcı'ya yazık olmuş ama:D O da GS'a gitsin bari :P:D:D Başarılar...
How.44 bence gayet yerinde transferler,ancak zago bi soru işareti...sonuçta 38 yaşında ama ibrahim kaş,çok çok faydalı olacaktır.. ssleri bekliyoruz
adezottis zago bence de gereksiz olmuş,takımdaki düzeni bozabilir ama sonuçta tranfere menejer karar verir:D
el kun Orjinal Mesajı Yazan: ogun217 başarılar :) :confused: :eek: :mad: :rolleyes: Kardeşim kaçıncı uyarı bu!Biz yönetici değiliz ama kaç kere Smileyları düzgün kullan diye.