m.ikbal Arkadaşlar forma resimleri nasıl koyuluyor?? eğer yardım ederseniz bazı takımların 08-09 formalarını koyacağım.lütfen bi bakın :(
m.ikbal flood olmasın ama:(=> http://img373.imageshack.us/my.php?image=arsenal0809frmadq0.jpg Birmingham CİTY => http://img398.imageshack.us/my.php?image=birmez5di0.jpg