Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_
Belgereim dosyalarını sil yeniden yükle öyle dene bir de;)
onuda denedim...
hatta oyunu silip yeniden yükleyince cm'de yaptigim facelerde kaliyor...
creation master ve sound master'le yapilanlari nasil geri cevirebiliriz :(
bunu yapabilsem sorun olmaz herhalde...
bide artik sound master'de müziklere giremiyorum hata veriyor acilmiyor...
spikeri acincada bos ekran geliyor...
sadece chant bölümü oluyor...
bundan önce öyle degildi :(