slm arkadaslar,
ben soundmasterda cesitli takimlara chants yükledim...
Maalesef mac baslatinca yüklemede oyundan atiyor...
ayrica müziklerde yok...
chantlarin hepsini sildim ama yinede calismiyor
sildim yeniden yükledim yine ayni
Ne yapmam lazim arkadaslar lütfen yardim edin yine fifa oynamak istiyorum :(