mustafabjkli ben ps3 pes 2008 e nasıl face ekleyebilirim veya nasıl takım forması ekleyebilirim lütfen yardım edermisiniz şimdiden tşkler
gkan Orjinal Mesajı Yazan: mustafabjkli ben ps3 pes 2008 e nasıl face ekleyebilirim veya nasıl takım forması ekleyebilirim lütfen yardım edermisiniz şimdiden tşkler Şu an için ps3 de kopya oyun oynanmadığından sadece EDIT e girerek oradan forma ve yüz ekliyebilirsin...