arkadaşlar ben menüye kendim türk bayrağı koymak istiyorum. aşağıdaki gibi.ama nasıl yapacağımı bilmiyorum .resimi extract diyorum import diyorum olmuyor.hangi uzantı kabul ediyor burası.512x128 istiyomuş ama hangi formatla.resimde türk bayrağı var ama türkçe yama indirdim bu siteden oyüzden.nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorum.bilen arkadaşlara rica ediyorum..
