AmAstasiA arkadaşlar oyuna formaları nasıl ekleyeceğin yada 768.768 olanlar nasıl 512.512 yapacağım??
esadowic kardeş her yerde nasıl forma ekleyeceğim diosun.siteyi dolaşırsan bulursun.yöneticilerden bi bakmasını talep ediyorum.kilitleyin konuyu.
AmAstasiA kardeş siteyi dolaşmasam bu konuyu açmam dimi;) baya bi aradım ama bu sorunla ilgili bi çözüm yok;)
Enwy Orjinal Mesajı Yazan: AmAstasiA arkadaşlar oyuna formaları nasıl ekleyeceğin yada 768.768 olanlar nasıl 512.512 yapacağım?? Bunu Adobe Photoshop Veya Paint İle Yapabilirsin Veya Monkeydragondan Direk Eklersin.