Ayrılmak isteyeni elinde tutma kardeşim sat gitsin..
Emre Güngör ayrılmak istedi; satış listesine koyulmak istedi hemde her maç ilk 11de olmasına rağmen..
Onun yüzünden diğer oyuncularında morali bozuldu 5 hafta berabere kaldım üstüste puanlar kaybettim.. Sonunda yolladım ve takım biraz toparlandı.
Ardından Fener galibiyeti ile moraller yerine geldi.