onur_ly arkadaşlar ben fifa 07 oynuyorum ama menager modda ilk seneden sonra büyük takımlara gidemiyorum bunun için ne yapmalıyım lütfen yardım edin
onur_ly ne yapmam gerekiyor bana biraz ip ucu verin arkadaşlar nolur siz nasıl gittiniz yani hangi kupaları alcam ben şampiyonlar ligini 3 defa aldım hala olmuyor naapmam gerek acil yardım
3mr3_08 istedigini yap ama hemn öle acılmıo büyük takımlar managerin gelişmesi lazm bunun içinde klubun istediklerini yapman snra managerin gelişmeye baslarr.istenilen seviyeye ulastıktan snra acılır zatn
onur_ly AMA BEN KLUBUN NE İSTEDİĞİNİ ERDEN BİLCEM ONU ANLAMADIM Bİ DE BANA GENÇ BİR DEFANSIN SOLUNDA OYNAYACAK ADAM LAZIM KİMİ TAVSİYE EDERSİNİZ
Neo Mesajınızı tamamı büyük harflerden yazmayınız. Forum kurallarına aykırı bu. Transfer kısmından overall i yüksek oyuncu aratıp bulabilirsin genç yetenekleri. Lig seçmeden ama buna dikkat et.
onur_ly arkadaşlar benimki ingilizce office ye girdim ama yapacağım şeyleri hala anlamıyorum en baştan başladım ve chelsea deyim eğer hiç yenilmezsem bütün maçları kazanırsam gine de beni kovarlar mı barcelonada kovmamışlardı şimdi olmaz inşallah.
onur_ly arkadaşlar offis de ne yazıyo ki sadece kaç kupa aldığım para işleri falan sonra bi de üstten üçünce şey var şimdi benim naapmam lazım şimdi chelsea deyim ikin ci senem
Carlos Vela Alttan ikinci sırada yönetim beklentileri var.Orada ne yapacağın yazıyo.Mesela ligi birinci bitir,oyuncunun sözleşmesini uzat gibi... Onları yaparsan seviyen artar ve güçlü takımlara gidebilirsin.
10_delgado_10 Orjinal Mesajı Yazan: 3mr3_08 Orjinal Mesajı Yazan: YsnIzg Sen en iyisi menajer oynama. :D :D :D:D:D:D
onur_ly arkadaşlar bir arkadaşım bana menager mod sayfasında solda bir rakam olduğunu bu artınca büyük takımlara gidebileceğimi söyledi.acaba doğrumu bu şu an benimkinin yanında 7 yazıyor.