PES 2008 TSL oynuorum ii güzel ama biraz daha atraksiyon katmak istyrm... ekran kartımdan dolayı bi sorun var :/ en düşük seviyede oynuorum bu yüzden seyirci yedek kulubesi görme gibi şeylerden mahrum kalıorum ve sinirmi bozuo :/ yinede oyuna renk katcak paylaşımlarınız varsa yada tavsiyeleriniz şimdiden saolun beyler..