Ronaldinho 80 Arkadaşlar be siteden (burdan) antrenman sistemi indirdim.. Belgelerim >> Sports İnteractive >> Football Manager 2008 >> Schdules içine attım ama oyun agirince schdules klasörü boş gözüküyorr.. Yardım edermisin?? :confused:
_Mokoena_ Antrenmanı import ederken mi görünmüyo? Bir de sanırım dosyanın adını yanlış yazmışsın. **Schedules ** olucak... Dosyayı da yanlış yarattıysan göremessin...
Ronaldinho 80 Belgelerimde dosyanın adı SCHEDULES yanlışlık yok. Antrenmanı import ederken gözükmüyor.. 2 tane cache dosyası sildim yinede gözükmüyor. İmport yaparken gözükmüyor:confused: Ligde 12 hafta oldu şuan antrenman sistemim yok lütfen yardım edin.:confused:
umut.25 ımport ederken antreman klasorunu gormuyormu bıde sunu dene C:\Documents and Settings\kulllanıcı adın\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\schedules bıde boyle at ben oyle atıyorum genellıkle
Ronaldinho 80 Senin dediğin gibide yaptım ama olmuyor:confused: Antrenman klasörü gözüküyor ama antrenman sistemi gözükmüyor..