Merhabalar;
Pes Turka patchini kurdum. Yalnız iki kişi için ayarları yaptığım zaman bazı sorunlar yaşıyorum. Mesela her seferinde giriş ekranıda zorluk derecesini seçmem isteniyor. Ayrıca takımların adı da default hallerine dönüyor. Mesela türkiye ligi takımları hollanda ligi takımlarına dönüyor. Benzer sorun yaşayan var mı? Ne yapmamı önerirsiniz?