Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Simon
Abi ligde durumun gayet iyi gözüküyor . Türkiye kupasından elenmen kötü olmuş . Seneye gelecek olan transferlerle daha iyisini yapcağından eminiz . Ligde en kötü ihtimal 2. lik bekliyoruz . :D ;)
Orjinal Mesajı Yazan: ThePunisheR_26
transferler süper ömer abi,UEFA da öyle:)
Ayrıca ben en azından CL'ye kalacağından eminim.
Tüm güzel yorumlara ve iyi dileklere teşekkürler arkadaşlar



Bastırdık üstün oynadık ama galip gelecek golü bir türlü bulamadık.





Maçdan sonra basın toplantısında Sir Ömer SARAÇ takımın savaşçı oyunundan
çok memnun olduğunu ve 2. maç için avantajlı bir skor elde ettiklerini
dikkatle hazırlanıp iyi konsantre olurlarsa turu geçebileceklerini söyledi.


Gökhan Ünal! Gökhan Ünal! Gökhan Ünal!


Celtic taraftarları maçtan önce turdan emindi ve müthiş bir ses vardı tribünlerde


VE KAYSERİSPOR BİR ÜST TURDA!
Kayserispor İskoç Liginin güçlü temsilcisi Celtic'i de eleyerek UEFA'da
destan yazmaya devem ediyor. Bir sonraki turdaki rakip Fransız devi Olympique
Lyon oldu. Otoriteler artık Kayserispor'un bu turu geçemeyeceği fikrindeler.
Bahis şirketleri Lyonu'u mutlak favori gösteriyorlar.