Orjinal Mesajı Yazan: mustang_17
bence barca veya valencia ya git orada çok daha iyi işler yaparsin
Arkadaşlar bu takımların hiçbirinden henüz resmi bir teklif yok,sadece haberden ibaret. Ama teklif gelirse o zaman değerlendiricem.
Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sanchez
Çok Güzel Gidiyorsun Abi Kadronu Ve Taktiğini Atarmısın
Abicim taktiğimi daha önce atmıştım akşam işten dönünce kadroyu atarım
Orjinal Mesajı Yazan: aziiiiz
ömer abi ligde gayet başarılı gidiyorsun napolide iş kazası işte
Orjinal Mesajı Yazan: Dukebox
Bravo abi iyi gidiyorsun..Napoli maçı kazaya gelmiş önemli değil,Kadir Has'ta halledersin onları :D
Bu arada Arda'nın sakatlığı önemli değildir inşallah...
Evet ligde artık bizi zorlayan bi takım kalmadı gibi bizim kadromuz tüm takımlardan kat kat üstün bi kadro.Napoli'yi de Kadir Has'ta halledicez bi şekilde. Arda'nın sakatlığı da çok ciddi değildi 1 ay falan uzak kaldı ama alternatif çok nasıl olsa.






Bayern Münih maçından sonra Sir Ömer SARAÇ İnternetspor'a şu demeci verdi: "Takım olarak hak ettiğimiz bi galibiyet aldığımızı düşünüyorum.
İkinci maçlarda tek maçı evimizde Napoli ile oynayacağız. O maçtan 3 puan çıkarabilirsek gruplardan çıkacağımız kanısındayım.Bize destek veren
seyircimize bu sene Şampiyonlar Liginde en az çeyrek final hediye etmek istiyoruz"
Şampiyonlar Liginde Gruplardaki ilk maçlardan sonra puan durumu şu şekilde oluştu:
