
Sir Ömer SARAÇ evinde yaptığı röportajda Real Madrid ve diğer takımlar ile adının
anılması ile ilgili olarak şunları söyledi: "Daha önce söylediğim gibi bu takımla
kazanacağımız daha çok kupa var,şu an için Kayserispor'u bırakmayı düşünmüyorum.
Bu sene hedef olarak Şampiyonlar Liginde Çeyrek Final oynamabilmeyi belirledik ve
bu hedefe ulaşmak için ses getiren transferler yaptık. Özet olarak Kayserispor
benim için halen heyecen verici bir takım ve böyle oldukça buradayım".

Kayserispor TFF Süper Kupayı da kazandı...


Kayserispor Şampiyonlar Liginde yine çok zor bir gruba düşüyor!!!
