erkofa Slm arkadaşlar ben galatasaraydayım ama şampiyonlar ligini kazansam bile sadece 2 milyon alabiliyorum uefa kupasında 1 milyon alabiliyorum bunu nasıl düzelticem
Midd Vallaha krdes bendede oluo galatsarayla gibi alsam az para veriyorlar neden ama büyük takımlara cok fazla verıolar
FMkopat Her maç başı paradan bahsediyorsan yenince 130000€ veriyorlar. Ben şampiyonlar liginden 1 sezondaa en az 50.000.000 MN € gelir elde ediyorum...