Arkadaşlar şimdi Adidas Europass buldum

ama bunu kitserver'a ekleyince top seçme yerinde çıkmıyor ve
başka topun yerine deneyince de top allak bullak oluyor maçta.
Ben bu işlerden çok anlamam ama map'e gireceğimi düşünüyorum.
Ama nasıl gireceğimi tam olarak bilemiyorum
yardımlarınızı bekliyorum...
top bu şekilde oluyor..
