ankara.gucu arkadaşlar kendi oluştuduğum bir klüpte maça giremiorum..ee bende fifa 07/08 update var ondan olabilirmi.....yorumlarınızı bekliorum:)
Inanc58 nasıl oyundan mı atıyor. oyundan atıyorsa belgelerimdeki fifa klasörünü kes masaüstüne yapıştır. oyun kayıtları görmeden açılacak. belki kayıtlardan dolayı hata çıkıyordur. böyle dene olmazsa. klasörü belgelerime geri koy.
ankara.gucu yaww kardeş yaptım dediğini yine aynı şey oldu oyundan atıyor..ne yapmam lazımm................bi bakarsanız sevinirim nolurr
ankara.gucu Orjinal Mesajı Yazan: Inanc58 nasıl oyundan mı atıyor. oyundan atıyorsa belgelerimdeki fifa klasörünü kes masaüstüne yapıştır. oyun kayıtları görmeden açılacak. belki kayıtlardan dolayı hata çıkıyordur. böyle dene olmazsa. klasörü belgelerime geri koy. sorun olmuorrrr