bildiğim kadarıyla uefaya kupa macları baslamadan once 23-26 kişilik bir kadro verip kayıt ettiriyorsun ve kupada o kadroyla oynamak zorundasın kadron genişse ve iyi oyuncular varsa bide uefaya verilen kadroyu teknık heyete bırakıyorsan onlarda takımda iyi formu,tcrübesi iyi olan birasda genç olmayan oyuncuları seçip yolluyorlar.bu yuzdende kupaya katılamıyor oyuncun.katılmasını istiyorsan sana eylül ve ocak ayında kadro secımını ayarlamanı istiyorlar sende onu kendın doldurup yollucan.biras karısık oldu anlatımım ama anlayabilmişsindir