ankara.gucu ARKADAŞLAR LÜTFEN BANA YARDIM EDİN KENDİ OLUŞTURDĞUM KLÜPLERDE MAÇA GİREMİOIRM HATA RAPORU GELİORR......... YARDIM EDİN.....+REP
Neo Forum kurallarını okuyun. Tamamı büyük harflerden başlık ve mesaj yazımı yasaktır. Rep de yok tabi ki ;) Kilit.