hector_el_father ben bir ankaragücü taraftarıyım.bir ankaragücü yaması istiyorum.3 büyüklerin yanında sadece ankaragücü olacak.arıyorum ama bişey bulamıyorum(tsl pro patch hariç).bulan varsa bana lütfen söyleyebilir mi? NOT:ilk kez konu açtım,yanlışım varsa affedin.
hector_el_father abi yardımın için saol.o çok vukaatlı bi iş.bi sürü part var.ben sadece ankaragücünün logosu,orjinal forması ve faceleri olsa yeter.başka bi takım üzerine yapılsa da olur.
tegmen_ugur Orjinal Mesajı Yazan: furkanizm abi yardımın için saol.o çok vukaatlı bi iş.bi sürü part var.ben sadece ankaragücünün logosu,orjinal forması ve faceleri olsa yeter.başka bi takım üzerine yapılsa da olur. sen de amma zahmetlisin ha indir pesturka yı oyna 2010 yılında şampiyonlar liginde ...cağız real madride
futboller1992 BUYUR KARDEŞ FORMALAR VE LOGO SADECE ANKARAGÜCÜ İÇİN EXPORTLADIM AMA FACE BENDE YOK :D http://rapidshare.com/files/121231672/ANKARAGueCue.rar.html
hector_el_father abi ben bunu indirdim ama nasıl yapacağımı bilmiyorum.uzun zamandır ilgilenemiyorum.sorry