arkdslr kardesımle bırlıkte ıtalya lıgını oynuyoruz bn roma o mılan 2011 yılına geldık bnm hıcbır basarım yok ılk 4 e dahı gıremedım oda cok basarılı sayılmaz bı sampıyonlugu war bn lıgın en cok gol atan takımıyım ama asırı gol yıyorum


taktık de adrıano yerıne carlos vela mehmt topuzun yerıne gyan pıattının yerıne babel oynuyor diegoda amc de oynuyor sıce bu takıma nasl bı taktık ıse yarar cunku kadro cok gusel bana gore ama ıste cok gol yıyorum ve buyuklere karsı puan alamıyorum yardımcı olrsanz sevınırm
saygılar...