Orjinal Mesajı Yazan: Kayserili.89
Orjinal Mesajı Yazan: canyurt
Serkan yaa çok teşekkür ederiz kardeş mükemmel bir yaman var sağolasın kalkamadım bilghisayardan müthiş hele o kupalar gerçek olmuş şahane hay ellerine sağlık ahhhhh ahhh bide türkiye süper kupası olsaymış bir numara olacakmış çok süper olurdu katılıyorsun dimi bana serkan kardeşş olsun yinede sağol..
senin oyundaki dilin ne ingilizcemi yada almancami
Kayserili bak bende kayseriliyim iyi anlasiriz :D
Benim oyundaki dilde seninki gibi almanca.
Ama bende dil sorunu yok yani puan durumuna basinca puan durumu geliyo ekrana senin dedigin gibi degil.
yani bende sorunsuz calisior.
Aklima bisey geldi serkan abi kayserilinin sorunuda seyden olmasin hani cm 08i aciyon sora select lan.db yapiyon almanca dilini seciyon ve takimlarin isimlerini yaziyon. Kayserili sen oyun oynadiginda scoreboarda takimlarin ismini yaziyormu yani bank asya 1. lig takimlarinin ismini yaziyomu?